Wednesday, January 13, 2010

Cadalyst Magazine

I have been a fan of Cadalyst Magazine for many years and enjoyed the practicality of the digital edition when it was released in 2004. I noticed yesterday that it has not been published since early 2009 and that the magazine will revert to a Print-On-Demand service. I think this is ridiculous from an environmental and financial point of view. I will stick to reading columns on their website and receiving newsletters by email...


Je suis un fan de la revue Cadalyst depuis bien longtemps et j'ai grandement apprécié la version numérique depuis son arrivée en 2004. Je me suis aperçu hier que cette version n'a pas été publiée depuis le début de 2009 et le revue va devenir un service d'impression sur demande. Je crois que c'est ridicule d'un point de vue environnementale et économique. Je vais continuer de lire les articles sur le site web et de recevoir les newsletters dans ma boite de courriel...

No comments: