Wednesday, January 06, 2010

Back to Work

Hello everyone,

After a long Xmas holiday, today is back to work day. I am sorry for not posting anything for the last 2 months, but with my father passing away and my wife contracting H1N1, it's been a tough 2 months.

I encountered a licensing problem with a client's Revit Suites recently and will post this week about it.

All the best to everyone in 2010!

===================================================

Bonjour tout le monde,

Après les vacances de Noel, aujourd'hui est le retour au boulot. Je dois m'excuser pour mon absence de 2 mois, mais avec le décès de mon père et mon épouse qui a eue le H1N1, les 2 derniers mois ont été difficiles.

J'ai rencontré un problème avec les licences de Revit Suite d'un client récemment et je vais afficher de quoi sur cela cette semaine.

Santé et prospérité pour tous en 2010!

No comments: